بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران تخفیف

معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت

دیگر همه می دانند که باید برای انجام کارهایشان به یک مرکز ایمپلنت گذاری معتبر مراجعه کنند. در واقع یک مرکز ایمپلنت گذاری معتبر بخاطر رزومه کاریش است که اعتبار جمع کرده است از این بابت می توان به این مرکز اعتماد داشت که بهترین کار را بر روی دندان های شما انجام می دهد، بیشتر مراکزی که آنها را با نام معتبر می شناسیم توسط بهترین متخصص ایمپلنت اداره می شوند.

معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت
معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت

بنابراین می توان از بابت تخصصی بودن کار مطمئن بود اما سوال اینجاست که چه عواملی باعث می شوند که یک کلینیک ایمپلنت گذاری این چنین معروف شود و اعتباری را برای خود به ارمغان بیاورد؟ در پاسخ باید گفت که مراکز ایمپلنت گذاری معتبر حتما تمامی ابزار آلاتی که نیاز هست را دارند و از بهترین و حرفه ای ترین پرسنل بهره مند هستند برای این که بیشتر با یک مرکز ایمپلنت گذاری معتبر آشنا شویم سعی می کنیم این مراکز را بهتر و دقیق تر بررسی کنیم تا با عملکرد معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت آشنا شوید.

رضایت مشتریان در مرکز کاشت ایمپلنت معتبر

مهمترین عاملی که می تواند در معروفیت و اعتبار یک مرکز تاثیر دارد، رضایت مشتری است. برای این که بتوان رضایت مشتری را کسب کرد باید استاندارد ها را به بهترین شکل ممکن رعایت کرد. بیشتر مشتریانی که به معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند خواستار این هستند که در قبال پولی که می دهند علاوه بر این کار آنها انجام شود احترام هم به آنها گذاشته شود همچنین می توان امکاناتی اضافه مانند دادن اب میوه، چایی و… بسیار در این کار کمک کند تا مشتری خاطره خوشی از این مرکز داشته باشد.

مشتریان می توانند  بهترین تبلیغ کنندگان مرکز باشند، به همین دلیل مراکز معتبر ایمپلنت سعی می کنند تا به بهترین شکل هوای مشتریان خود را داشته باشند و امکاناتی اضافه در اختیار آنان قرار دهند، مطمئنا در یک جایی یا یک شکلات، هزینه آنچنانی برای کلینیک ندارد ولی همان مشتری می تواند چندین نفر دیگر را مجاب کند تا به کلینیک مراجعه کنند؛ بنابراین فراهم کردن امکانات نتیجه ای مثبت برای مرکز کاشت ایمپلنت دارد. به همین دلیل است که معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت بر سر ارائه دادن امکانات اضافی به مشتریان رقابت می کنند. در این روز ها که تقریبا میشه گفت تمامی کار ها اشباع شده اند باید خود را از دیگر مراکز متمایز کنید تا مشتریان زیادی را به خود جلب کنید.

معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت
معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

برخورد مناسب پرسنل مرکز کاشت ایمپلنت

از دیگر مسائلی که استاندارد یک مرکز ایمپلنت گذاری را بالا میبرد وجود پرسنل خوش برخورد است که بدانند با مشتریان چگونه برخورد کنند و رضایت آنها را جلب کنند، حتما تا به حال با برخورد نامناسب بعضی افراد در فروشگاه ها و یا در حوزه بحث خودمان پزشکان مواجه شده اید، آیا بعد از این برخورد هم دلتان می خواسته است که دوباره به آنجا بروید و با آن فرد مباشرت کنید. مثلما جواب خیر است.

بنابراین برخورد خوب می تواند ساده ترین کاری باشد که می توان انجام داد برای این که رضایت مشتریان را جلب کرد و آنها را برای بازگشت به کلینیک تشویق نمود. پیشنهاد می شود برای این که از این امتیاز برخوردار باشید حتما از پرسنل خوش برخورد استفاده کنید و یا این که برای افرادی که استخدام می کنید دوره های آموزشی بگذارید. مشتریان دوست دارند برای آنها ارزش قائل باشید قطعا معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت از افرادی استفاده می کنند که شان مشتری را نگه می دارند و برخوردی مناسب با مراجعین دارند.

تمیزی و پاکیزگی کلینیک کاشت ایمپلنت

مراکزی که ایمپلنت گذاری را انجام میدهند در واقع با دهان و دندان افراد سرو کار دارند برای همین نظافت و پاکیزگی باید حرف اول را بزند مطمئنا مشتریان و مراجعین با دیدن منظره ای ناخوشایند از خون و … و سطل آشغال هایی که تا در آن پر شده است و یا لباس هایی که شسته نشده است پا به فرار می گذارند و دیگر به آنجا نمی روند حق هم دارند به قتلگاه که نرفته اند به جایی مراجعه کرده اند تا دندان های خود را ترمیم کنند.

معتبرترین مرکز ایمپلنت گذاری باید فراتر از استاندارد نظافت را رعایت کند مخصوصا در خصوص وسایلی که از آنها برای ترمیم دندان و دهان استفاده می کنند. مراکز معتبر حتما باید بخشی را برای شستشوی لوازم خود اختصاص دهند و بعد از هر کاری ابزار خود را استریل کنند.

معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت
معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت

گرفتن دستمزد مناسب توسط دندانپزشکان متخصص

می توان گفت که این روز ها مردم بیشترین بدبینی که نسبت به دندان پزشکان و متخصصین دندان دارند این است که قیمت های سرسام آوری را از آنها طلب می کنند. پیشنهاد دادن دستمزد مناسب برای کاری که انجام میدهید می تواند باعث شود که بیماران رضایت بیشتری از خود نشان دهند و حتما کلینیک شما را در اولویت قرار دهند. همچنین مناسب بودن قیمت میتواند یکی دیگه از عواملی باشد که مشتری برای شما تبلیغات انجام دهد.

تبحر در کار متخصص ایمپلنت

همانطور که مردم وقتی به مکانیکی مراجعه میکنند انتظار دارند که مکانیک کار خودش را بلد باشد و به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن انجام دهد از متخصصین ایمپلنت گذاری هم انتظار می رود تا کار خودشان را بلد باشند و بدانند چطور درمان های لازم را انجام دهند.

جمع بندی

برای این که معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت را در تهران بشناسیم و بدانیم از چه امکاناتی برخوردار است باید یک سری نکات را در نظر بگیریم مانند:

  • رضایت مشتریان و بیمارانی که به این کلینیک مراجعه کرده اند
  • برخورد مناسب پرسنلی که در آنجا کار می کنند.
  • قیمت های مناسب و عرف در قبال انجام کار
  • دارا بودن متخصصین ایمپلنت گذاری
  • نظافت و پاکیزگی در همه جوانب

هنگامی که تمامی این امکانات را در یک کلینیک ایمپلنت گذاری و یا معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت دیده ایم می توانیم بگوییم که ان مرکز معتبر است و میتوان به ان اعتماد کرد. در واقع معتبر ترین مرکز ایمپلنت گذاری باید علاوه بر این که استاندارد ها را رعایت کند باید امکاناتی بیش از ان هم برای مشتریانش در نظر بگیرد و فقط به فکر منافع خودش نباشد. کلینیک دکتر امیر محمدی  با کادری مجرب و خوش برخورد با بکار گیری بهترین و بروزترین تجهیزات دندانپزشکی آماده خدمت رسانی به مراجعین  عزیز می باشد.

معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت
معتبر ترین مرکز کاشت ایمپلنت

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

    • اگر تمایل دارید از این مزایا استفاده کنید همین الان با شماره 09120957013 تماس بگیر یا فرم نوبت دهی  را پر کنید . 

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها