ایمپلنت دندان نیش

ایمپلنت دندان نیش

به طور معمول در هر فک بالا و پایین دو دندان نیش وجود دارد، که مجموعاً چهار دندان نیش در دهان وجود دارد. ممکن است در روزمره زندگی‌تان، دندان های نیش تان دچار آسیب یا شکستگی شوند.
در مواقعی که دندان هایتان را از دست بدهید از جمله دندان های نیش، می‌توانید با ایمپلنت دندان نیش آن را درست کنید. در اصل ایمپلنت دندان جایگزین دندانها می‌شوند.

حتما بخوانید : بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

درباره علائم پوسیدگی دندان

در ابتدا علائم خاصی ندارد و حتی ممکن است اصلاً دردی احساس نکنید. اما به مرور زمان که پوسیدگی در دندان نیش و سایر دندان ها گسترش پیدا کند، متوجه درد آن می‌شوید ، یکی از مواردی که باعث می شود دندان دچار پوسیدگی شود سیگار کشیدن است ، به طوری که بعضی از مراجعات سیگار را بخاطر کاشت دندان ترک کرده اند تا بتوانند کاشت دندان را انجام دهند .

در مورد میزان خرابی و پوسیدگی دندان خودتان به تنهایی نمی‌توانید تشخیص دهید. باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با چک کردن دندان هایتان، میزان خرابی را تشخیص دهد.
یک سری دیگر از پوسیدگی دندان از درون دندان بیشتر از بیرون دندان است. در این‌جور مواقع ناگهان درد و عفونت زیادی می‌کنید که بهتر است هرچه سریع تر به کلینیک های دندانپزشکی رجوع کنید.

حتما بخوانید : تشخیص پوسیدگی دندان

 

ایمپلنت دندان نیش
ایمپلنت دندان نیش

دکتر امیر محمدی:

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

مشکلات ناشی از نبودن دندان نیش

 اگر دندان نیش شما درنیامده باشد یا افتاده باشد، مشکلات زیادی برایتان به وجود می‌آورد. یکی از این مشکلات، مشکل در تکلم است. همچنین در خوردن غذا اذیت می‌شوید .
اما می‌توانید با ایمپلنت دندان نیش، دندان طبیعی و با ماندگاری بالایی را تجربه کنید. با ایمپلنت کردن می‌توانید به راحتی صحبت کنید و یا غذا بخورید بدون آنکه احساس درد کنید.

مراحل انجام ایمپلنت دندان نیش

برای ایمپلنت باید شرایطی را داشته باشید تا بتوانید آن را انجام دهید، که شامل موارد زیر است:

۱.قبل از ایمپلنت دندان نیش باید تمام پوسیدگی ها چک و رفع شود . برای فهمیدن مقدار پوسیدگی ها باید به پزشک مراجعه کرد

۲.برای ایمپلنت کردن باید استخوان فک جراحی شود تا ایمپلنت ها را در فکتان جایگذاری کنند .

۳.چند ماه بعد پین های تیتانیومی را در استخوان فک می‌گذارد .

۴.بعد از مدتی اگر پزشک مناسب بودن پین ها را در فک تان تائید کرد، ایمپلنت را نصب می‌کند .

 

دوره نقاهت درمان ایمپلنت چقدر طول می‌کشد؟

اگر در دوران نقاهت درد داشتید می‌توانید از مسکن هایی که دوز بالایی دارند استفاده کنید. دندانپزشکتان با تجویز کردن آنتی بیوتیک و دادن دهان شویه مناسب میزان عفونت را به حداقل می‌رساند. ** البته توجه کنید کنید قبل از مصرف هر نوع دارویی به پزشک خود اطلاع دهید .

شما باید بعد از چند ماه دوباره به پزشک متخصص مراجعه کنید تا مطمئن شود که ایمپلنت دندان خوب پیش رفته است. اینکه دقیقاً باید چه اقداماتی را انجام دهید همیشه پزشکان بعد عمل جراحی تان، آن را به شما می‌گویند و کافی است که دستور عمل های آنان را انجام دهید.

 

ایمپلنت دندان نیش
ایمپلنت دندان نیش

 

هزینه ایمپلنت دندان نیش

اینکه دقیقاً چه هزینه هایی را باید پرداخت کنید، فقط با صحبت کردن پزشک تان، متوجه آن می‌شوید. هزینه ایمپلنت کردن به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. همچنین برای ایمپلنت کردن لازم است که گنجایش فک تان نیز بررسی شود. اگر تراکم استخوان پایینی داشته باشید، نیاز دارید تا جراح پیوند استخوان انجام دهد، که طبیعتاً هزینه ایمپلنت کردن زیاد می‌شود.

اما شما می توانید در جلسه مشاوره با پزشک خود در خصوص تمامی موارد مرتبط با ناهنجاری دندانی خود صحبت نمایید و از هزینه طول دوره درمان نیز مطلع شوید.

به طور کل ایمپلنت کردن، جایگزین خوبی برای دندان هایتان است. با ایمپلنت دندان نیش، می‌توانید دندان های طبیعی و زیبایی را داشته باشید. با رعایت بهداشت دهانی در بعد از ایمپلنت کردن، در ماندگاری عمر آن نقش دارید. پس استفاده کردن از مسواک، خلال دندان و دهان شویه را فراموش نکنید.

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها