بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان

بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان

بعد از کشیدن دندان چهار دوره زمانی مختلف برای کاشت دندان وجود دارد:

  • کاشت ایمپلنت فوری
  • کاشت ایمپلنت با زمان استاندارد
  • کاشت ایمپلنت با تاخیر
  • کاشت ایمپلنت با تاخیر زیاد

بهتر است که در این مورد با دندان پزشک خود مشورت کنید، تا با معاینه دندان هایتان بهترین زمان برای کاشت را تعیین کند. در مورد کاشت ایمپلنت در مقاطع زمانی گوناگون توضیحاتی را برایتان ارائه می دهیم تا اطلاعات کافی در این مورد را کسب کنید:

 

بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان
بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان

 

  • کاشت ایمپلنت فوری

اگر استخوان فک و لثه مشکلی نداشته باشند و استخوان فک استحکام و مقاومت لازم برای نگه داشتن ایمپلنت را داشته باشد، می توان کاشت ایمپلنت را بالافاصله پس از کشیدن دندان انجام داد.

کاشت ایمپلنت فوری زمانی است که پایه تیتانیومی بالافاصله پس از کشیدن دندان در داخل استخوان فک قرار داده می شود. کاشت ایمپلنت فوری روشی مناسب است اما 2 ماه پس از کشیدن ایمپلنت، اگر اقدام به کاشت کنید به دلیل بهبودی بافت لثه، جراحی کاشت  ایمپلنت و جوش خوردن پایه تیتانیوم موثر تر خواهد بود.

 

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

  • کاشت ایمپلنت استاندارد

کاشت ایمپلنت استاندارد حدودا 2 ماه پس از کشیدن دندان انجام می شود، در این دو ماه بافت لثه و استخوان فک بهبودی لازم را پیدا کرده اند و زمانی که پایه ایمپلنت در داخل استخوان قرار میگیرد، بهتر می توانند از آن حمایت کنند.

فرآیند جوش خوردن پایه ایمپلنت به استخوان در این شرایط بهتر صورت میگیرد و ایمپلنت کامل با استخوان فک جوش میخورد.

  • کاشت ایمپلنت با تاخیر

کاشت ایمپلنت با تاخیر زمانی است که 4 ماه از کشیدن دندان گذشته و اکنون برای کاشت اقدام کرده اید، در این بازه زمانی استخوان فک به طور کامیل بهبود یافته و حفرات موجود در استخوان نیز پر شده اند. اکنون بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت می باشد، اگر بیماری دیگری نداشته باشید.

  • کاشت ایمپلنت با تخیر زیاد

کاشت ایمپلنت با تخیر زیاد به زمانی اطلاق می شود که زمان زیادی از کشیدن دندان گذشته و هنوز برای انجام ایمپلنت اقدامی صورت نگرفته است، در این صورت اگر مایل به کاشت ایمپلنت هستید، در ابتدا دندان پزشک لازم است با گرفتن عکس از وضعیت لثه و استخوان فک مطلع شود تا اگر به بیماری دچار نشده باشید، در صورت تحلیل استخوان فک لازم است پیوند استخوان انجام شود که برای بهبودی نیاز به بازه زمانی 6تا9 ماه دارد. پس از گذراندن این دوره می توانید برای کاشت ایمپلنت اقدام کنید.

برای کاشت ایمپلنت هیچ زمانی دیر نیست، شما می توانید هر زمانی برای انجام این کار اقدام کنید، فقط در صورت لزوم شاید نیاز به جراحی های پیوند استخوان، لیفت سینوس، پیوند لثه، افزایش ریج و… داشته باشید که پس از دوران بهبودی می توانید برای کاشت اقدام کنید.

 

بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان
بهترین زمان کاشت ایمپلنت بعد از کشیدن دندان

 

بهترین زمان کاشت ایمپلنت چه رمانی است؟

بهترین زمان ایمپلنت بعد از کشیدن دندان می باشد، چرا که استخوان فک تراکم کافی برای کاشت ایمپلنت را پیدا کرده است و به راحتی از ایمپلنت حمایت می کند.

پس از گذشت مدت زمان زیادی از کاشت ایمپلنت امکان دارد که استخوان فک تحلیل رود و یا حتی دندان های اطراف کچ شوند که شرایط را برای کاشت سخت می کند.

یکی از مزیت هایی که ایمپلنت در مقابل روش های بریج و دندان مصنوعی  دارد، این است که بریج و دندان مصنوعی نمی توانند جایگزین ریشه دندان طببیعی شوند و پس از مدتی استخوان فک و لثه تحلیل می رود اما ایمپلنت میتوان جایگزین ریشه دندان طبیعی شده و از تحلیل آن جلوگیری می کند.

 

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

 

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها