سن ایمپلنت دندان

سن ایمپلنت دندان

فاکتور سن برای کسانی کاشت ایمپلنت دندان را انجام می دهند تا حدودی دارای اهمیت می باشد زیرا ایمپلنت را نمی توان برای افراد نوجوان و جوانانی که فک آنها به اندازه کافی رشد نکرده است انجام داد. در این حالت با بالا رفتن سن و رشد فک موقعیت ایمپلنت در استخوان فک تغییر می کند و ممکن است کج بشود.
از طرفی بالا رفتن سن نیز از تراکم استخوانی در استخوان فک کاسته می شود و نمی تواند ایمپلنت را محکم نگه دارد.

سن ایمپلنت دندان
سن ایمپلنت دندان

کمترین سن برای ایمپلنت دندان

زمانی که رشد فک تا 18 یا 20 سالگی ادامه دارد توصیه می شود که برای انجام درمان عجله نشود. البته باید گفت این مسئله در افراد گوناگون فرق دارد، ارزیابی رشد فک بوسیله آزمایش های مختلف امکان پذیر می باشد.

بیشترین سن درمان ایمپلنت

برای ایمپلنت هیچ سن حداکثری وجود نداد و تا زمانی که فرد دارای تراکم استخوانی مناسب باشد می تواند ایمپلنت دندان را انجام دهد در این زمینه حتی افرادی که بالای 90 سال سن دارند نیز می توانند بدون هیچ مشکلی تحت درمان قرار گیرند.

حتما بخوانید : علت پوسیدگی دندان چیست ؟

بهترین سن انجام ایمپلنت چه سنی است؟

تمام رشد در استخوان فک دختران 14 تا 16 سالگی می باشد و در پسران 17 سالگی است. اگر افراد در زیر این سن به هر دلیلی دندانی را از دست بدهند برای کاشت ایمپلنت بهتر است که تا 18 سالگی صبر کنند و بعد عمل کاشت ایمپلنت را انجام دهند. زیرا کاشت ایمپلنت برای افراد کمتر از 18 سال به هیچ وجه توصیه نمی گردد.
پیش از انجام عمل کاشت ایمپلنت باید میزان تراکم استخوان و حجم استخوان بررسی گردد و سپس برای درمان اقدام شود. و همچنین این نکته را در نظر گرفت که برای کاشت ایمپلنت حتماً باید به یک متخصص ایمپلنت مراجعه نمود.

سن ایمپلنت دندان
سن ایمپلنت دندان

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها