قیمت پانچ دندان

قیمت پانچ دندان

در مرحله اول، لثه و دندان ها به دقت توسط دندانپزشک متخصص بررسی می شوند تا از نبود عفونت، نرمی لثه، سختی استخوان فک و … اطمینان یابد. اگر مشکلی بود در ابتدا مشکل ها برطرف شده، و در غیر این صورت در همان جلسه اقدامات اولیه انجام می شود.

پروسه پانچ ایمپلنت به این صورت است که با دستگاه مخصوص پانچ، که دارای سرهای مختلف با اندازه های متفاوتی است، در مکان مورد نظر لثه سوراخی با عمق لازم برای کاشت ایجاد می شود.

قیمت پانچ دندان
قیمت پانچ دندان

در این روش هیچ احتیاجی به جراحی و بریدن لثه نیست و سپس ایمپلنت کاشته می شود و روی آن قالبی موقت که همانند دندان های دیگر، ظاهری طبیعی دارد و به راحتی قابل استفاده است، قرار داده می شود. در حدود سه ماه برای ریکاوری، ترمیم و همچنین جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک احتیاج است، پس از این مدت بیمار به دندان پزشک مراجعه کرده و از دندان هایش قالب گیری می شود. دوهفته زمان برای ساخت تاج دندان دائمی مورد نیاز است که پس از آن تاج دندان دائمی کاشته شده و  کار تمام است.

مراقبت ها

در مدت سه ماه قبل از قرارگیری تاج دندان دائمی، از غذاهای نرم و با دمای متعادل ( نه خیلی سرد و نه خیلی گرم) استفاده کنید. پس از کاشت، شما باید همانند دندان های طبیعی خود از ایمپلنت دندانتان مراقبت کنید. حداقل دوبار در روز مسواک بزنید، روزانه از نخ دندان استفاده کنید، استفاده از دهان شویه های ضدعفونی کننده می تواند مفید باشد.

توصیه خواندن : کاشت ایمپلنت برای افراد سیگاری

مزایای استفاده از روش پانچ ایمپلنت

  • کاهش زمان پروسه/ افزایش سرعت انجام کار
  • حداقل میزان خونریزی
  • عدم احساس درد پس از جراحی
  • نداشتن عوارض ناشی از جراحی مانند کبودی، تورم و …
  • مناسب برای افراد سیگاری
  • نیاز نداشتن به بخیه
  • آسیب نزدن به لثه و استخوان
  • بهبود و ترمیم سریع تر
  • جلوگیری از تحلیل استخوان فک
قیمت پانچ دندان
قیمت پانچ دندان

قیمت پانچ دندان

قیمت پانچ دندان، به مسائل گوناگونی بستگی دارد به عنوان مثال : تعداد دندان های نیازمند به پانچ دندان، موقعیت گپ ایجاد شده جهت کاشت ایمپلنت، نوع ایمپلنت و مواردی از همین قبیل. منتها لازم به ذکر است، از آنجایی که برای پانچ کردن، زمان کمتری صرف می شود و نسبت به جراحی کردن سریع تر و راحت تر انجام می شود هزینه اش در مقایسه با دیگر روش های کاشت کمتر است.

 

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها