لیفت سینوس در ایمپلنت دندان

لیفت سینوس در ایمپلنت دندان

در بیشتر مواقع پیوند استخوان که یکی از مراحل درمان ایمپلنت می باشد، با پودر استخوان انجام می شود، اگرچه گاهی نیاز به پیوند استخوان از بدن خود بیمار می باشد ولی در اکثر مواقع پیوند استخوان یکی از درمان های سرپایی زیر یا ترکیبی از آنهاست:

  1. پیوند راموس/ چانه (شاخ فک تحتانی) یا پیوند دادن قطعه استخوان از شخص بیمار
  2. پیوند حفاظت از سه تیغ استخوان فک (آلوئولار) یا پیوند حفره دندان
  3. پیوند لیفت
لیفت سینوس در ایمپلنت دندان
لیفت سینوس در ایمپلنت دندان

لیفت سینوس در ایمپلنت دندان

ماگزیلاری که در اصطلاح به فک بالا گفته می شود، دارای یکسری ویژگی است که موجب تفاوت آن برای کاشت و پیوند ایمپلنت دندان می شود، وجود سینوس ماگزیلاری در فک بالا مهمترین تفاوت میان فک بالا و پایین است، سینوس ماگزیلاری ساخته شده از چند حفره طبیعی است که داخل ساختار جمجمه تمام انسان ها وجود دارد، هدف زیستی وجود حفره های سینوسی، فیلتر، گرم و مرطوب کردن هوایی است که تنفس می کنیم.

اگرچه صرفا زمانی که دچار عفونت بینی یا سرماخوردگی شوید، متوجه سینوس ماگزیلاری خواهید شد ولی در اصل ریشه دندان های فک بالا داخل آن قرار دارد، در نتیجه وقتی که دندان خود را از دست می دهید، بین حفره سینوس و حفره دندان، استخوان بسیار کمی باقی می ماند، این وضعیت برای کاشت ایمپلنت در عقب فک، در مقایسه با سایر نواحی فک مشکل بزرگتری ایجاد می کند، خوشبختانه برای حل این مشکل و کاشت ایمپلنت با ثبات، راهکار نسبتا ساده ای وجود دارد.

عمل لیفت سینوس را برای امکان ایجاد کاشت ایمپلنت در قسمت عقب فک بالا انجام می دهند، با ایجاد پنجره های کوچکی داخل سینوس بالای ریشه های دندان فک بالا اینکار انجام می شود، نباید یکپارچگی آستر غشای سینوس با مشکل مواجه شود، بلکه صرفا باید غشا بالاتر کشیده شود که یک حفره کوچک زیر آن تشکیل شود، با پودر استخوان این محل را پر می کنند، برای یکپارچه شدن استخوان این ناحیه، نیاز به یک دوره 3 تا 6 ماهه می باشد، که تا آن زمان استخوان قابل استفاده شود.

لیفت سینوس در ایمپلنت دندان
لیفت سینوس در ایمپلنت دندان

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

  • اگر تمایل دارید از این مزایا استفاده کنید همین الان با شماره 09120957013 تماس بگیر یا فرم نوبت دهی  را پر کنید . 

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها