نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

ایمپلنت کامل دهان بهترین روش برای جایگزینی کلیه دندان ها در یک فک یا کل دهان (هر دو فک) است. این روش یکی از دشوارترین درمانهای دندانپزشکی است. دقت کلید موفقیت در ایمپلنت کامل فک بالا و پایین است.

 

نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین
نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

ایمپلنت تمام فک

اگر دندانهای ناقصی دارید که باید برداشته شوند ، این روش ممکن است گزینه ای برای شما باشد. تمام دندانهای بد شما به آرامی ، تحت بی حسی و آرام بخش موضعی برداشته می شوند و در همان روز با کاشت و دندان جدید جایگزین می شوند.

این پروتکل درمانی همچنین ممکن است مناسب باشد:

اگر دندان ندارید

اگر دندانی می پوشید که می خواهید از آن خلاص شوید.

آیا برای هر دندان گمشده نیاز به کاشت دندان دارم؟

لازم نیست. بستگی به بار اکلوزال ، زیبایی شناسی و میزان استخوان موجود دارد.

 

نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

 

از جمله نکاتی که لازم است در مورد این نوع جراحی باید گفت لازم است به نکات زیر اشاره کرد:

  • ساختار فک بالا و پایین با یکدیگر متفاوت هستند و برای انجام ایمپلنت نیاز است تا متخصص دقت کافی را به صورت مجزا برای بررسی استخوان فک بالا و پایین داشته باشد.
  • این روش برای کسانی پیشنهاد می شود که تراکم استخوانی خوبی داشته و همچنین نیاز است تا دندان های آنها به صورت کامل برداشته شود و دندان های دیگری جایگزین آن گردد.
  • جداسازی دندان ها تحت بی حسی انجام شده و مراحل بعدی ممکن است با توجه به وضعیت دندان های شما، پیوند پایه ها با استخوان و… مدت ها طول بکشد.
  • مراحل اولیه تشخیص و بررسی و همچنین ساخت دندان ها ممکن است مدت ها زمان داشته باشد که باید با اسکن CT و اشعه ایکس و … بررسی شود.

 

حتما بخوانید : بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

 

ایمپلنت کل دهان

نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین
نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

در مواردی که نیاز به تعویض تمام دندان ها وجود دارد ، درمان کامل دهان با استفاده از کاشت دندان گزینه ای موثر برای بسیاری از بیماران است. درمان کاشت کامل دهان تنها راه برای بازگرداندن کامل ظاهر ، راحتی و عملکرد در مقایسه با دندانهای طبیعی سالم است.

درمان کامل دهان به طور معمول شامل موارد زیر است:

مراحل تشخیصی و برنامه ریزی چندین هفته طول می کشد اشعه ایکس ، اسکن CT ، مدل های تشخیصی ، برنامه ریزی مجازی ، طراحی لبخند و غیره.

قرار دادن شش تا هشت کاشت دندان در فک فوقانی

چهار تا شش کاشت در فک پایین

ساخت پل (های) ثابت موقت

دندانهای پرسلن با دوام و طبیعی که از طریق سیمان یا پیچ دندان به این ایمپلنت ها ثابت می شوند

 

انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

 

نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین
نکات لازم در مورد ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

امروزه روش درمانی دندانپزشکی یعنی ، ایمپلنت برای جایگزینی دندان های از دست رفته که معمولا بیشتر در دوره میانسالی انجام می شود، از پرمتقاضی ترین روش های درمان دندانپزشک ها است.

انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین نیازمند دقت و مهارت خوبی از جانب متخصص ایمپلنت است تا رویه درمان به سادگی و متناسب با وضعیت لثه ها، استخوان ها و دندان ها انجام شود. شما می توانید برای انجام ایمپلنت کامل فک بالا و پایین خود، با توجه به روند درمانی و نکاتی که در قسمت بالا ذکر کردیم، روند درمان را شروع کنید. برای دریافت نوبت آنلاین می توانید از طریق صفحه مربوطه اقدام نمایید.

ایا میشود همه دندانها را ایمپلنت کرد

 

اگر نیاز به تعویض تمام دندانهای فوقانی یا تحتانی یا تمام دندانهای دهان خود دارید ، کاشت دندان کامل با قوس کامل می تواند گزینه ای باشد. برخلاف پروتزهای قابل جابجایی ، ایمپلنت ها در فک به عنوان جایگزینی طولانی مدت برای دندان های از دست رفته ایمن هستند.

در حالی که ایمپلنت های دندانپزشکی سنتی می توانند یک دندان یا چند دندان پشت سر را جایگزین کنند ، کاشت قوس های کامل از یک پل ثابت برای جایگزینی کل ردیف دندان های از دست رفته استفاده می کند. بسته به فرد ، این ممکن است شامل قرار دادن 4 یا 6 ایمپلنت برای پشتیبانی از تمام دندان ها در هر قوس باشد.

 

دكتر امير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”6″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها