واقعیت های ایمپلنت های دندانی

واقعیت های ایمپلنت های دندانی

واقعیت های ایمپلنت های دندانی
واقعیت های ایمپلنت های دندانی

پنج واقعیت در مورد ایمپلنت های دندانی

۱. عمر ایمپلنت های دندانی را به حدود۶۰۰ سال قبل از میلاد مربوط می دانند، یعنی آن زمانیکه به تازگی انسان ها برای سلامتی خود به مداوا و درمان مسلط شده بودند.
۲.ایمپلنت دندانی یکی از گزینه های ترمیم دندان است که حفظ استخوان طبیعی را می تواند به همراه داشته باشد، در واقع تحقیقات نشان داده است که ایمپلنت دندان می تواند کمک کند به تحریک رشد استخوان.
۳. در سال ۱۹۵۶ گروه کوچکی از دندانپزشکان که موفق به قرار دادن ایمپلنتهای دندانی شدند، آکادمی ایمپلنت دندانپزشکی AAID – آمریکا را به اشتراک گذاشتند تا دانش خود را در مورد ایمپلنتولوژی به اشتراک بگذارند. AAID اولین سازمان حرفه ای در جهان است که به پیشرفت دندانپزشکی و خصوصا ایمپلنت اختصاص یافته است.
۴. در سال۱۹۵۲،جراح ارتوپدی سوئدی “برنامارک” کشف کرد که تیتانیوم به طور طبیعی با استخوانها متصل میگردد، و از آن زمان علم پزشکی و خصوصا دندانپزشکی و ایمپلنت به سرعت رشد کرد. و از حدود 70 سال پیش تا کنون نیز تغییرات زیادی در روش ها و مواد بکار رفته در ایمپلنت بوجود آمده است.

۵. سه میلیون نفر در ایالات متحده دارای ایمپلنت هستند، که تعداد آنها ۵۰۰ هزار نفر در سال رشد می کند

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

  • اگر تمایل دارید از این مزایا استفائه کنید همین الان با شماره زیر تماس بگیر یا فرم نوبت دهی  را پر کنید . 

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها