آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

بسیاری از افراد قبل از این درمان می خواهند بدانند آیا ایمپلنت دائمی بوده یا خیر. توجه داشته باشید تقریبا می ‌توان گفت این روش نسبت به دیگر روش های جایگزین کردن دندان های از دست رفته، روشی دائمی بوده و طول عمر بیشتری دارد.

علاوه بر این لازم است بدانید روش ایمپلنت دندان حدود ۹۸ درصد موفقیت داشته که به دلیل ناچیز بودن پیامد های غیرقابل ترمیم ایمپلنت، متخصصان بر این باورند که این روش می‌تواند ۲۰ تا ۲۵ سال با موفقیت در فک و استخوان بیمار دوام بیاورند.

آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟
آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

 

عوامل موثر در طول عمر ایمپلنت دائمی

همانطور که می ‌دانید طبیعتا عواملی می تواند در طول عمر ایمپلنت دائمی دندان تاثیر بگذارد زیرا اگرچه این طول عمر معمولاً بیشتر از ۲۵ سال است اما نحوه مراقبت شما از این ایمپلنت های دندان، خودداری از جویدن یا گاز زدن اجسام سخت، تخصص و تجربه دندانپزشک و سلامت عمومی بدن حفظ بهداشت دهان و دندان فاکتورهای مهم برای طولانی تر شدن عمر ایمپلنت می باشد.

دكترامير محمدی:

متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و باتجربه ترين جراحان تهران هستند، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود، مي باشند.و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب درزمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013    همچنین شما می توانید پایین این مقاله برای مشاوره رایگان اقدام کنید . 

چرا ایمپلنت دندان طول عمر بسیار بالایی دارد؟

دلایل بسیاری زیادی وجود وجود دارد که چرا ایمپلنت دندان محبوبیت زیادی بین بیماران پیدا کرده است. علاوه بر عملکرد بسیار مناسب ایمپلنت دندان هنگام جویدن، صحبت کردن و گاز زدن که دقیقا مانند دندان طبیعی عمل می کند؛ حفظ سلامت سایر دندان ها، لثه و استخوان فک، روش کاشت ایمپلنت را به روش ایده آلی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته تبدیل کرده است

طول عمر ایمپلنت در صورت عمل جراحی پیوند استخوانچ

 

آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟
آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

 

بعضی از افراد با وجود اینکه تراکم استخوان کافی ندارند برای کاشت ایمپلنت دائمی نیاز به جراحی پیوند استخوان خواهند داشت. به طور کلی می‌ توان گفت در جراحی پیوند استخوان می تواند طول عمر و دوام ایمپلنت را بسیار بیشتر کند.

ایمپلنت چه شرایطی دارد

سلامت بدن و دهان یکی از مهم ترین شرایط ایمپلنت دندان می باشد . برای اینکه ایمپلنت با موفقیت همراه باشد بهتر است لثه سالم و بدون هیچگونه عفونت و بیماری باشد . همچنین یکی از دلایلی که اثرات بسیاری در دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان می گذارد سالم نگه داشتن دهان و دندان ها است .

دوام ایمپلنت دندان

برای انجام ایمپلنت دندان حتما می بایست به یک پزشک متخصص ایمپلنت مراجعه کرد چون پزشک نقش به خصوص و ویژه ای در ماندگاری و دوام ایمپلنت دارد وهمچینن نحوه کاشت ایمپلنت دارای اهمیت بسیاری در دوام و ماندگاری ایمپلنت دارد .

بعد از اینکه ایمپلنت انجام شد باید نکاتی را رعایت کرد که بر ماندگاری و دوام ایمپلنت تاثیرات بسزایی دارد . پزشک تمامی مر اقبت ها و نکات های بهداشتی را توصیه می کند و با دقت فراوان باید آن ها را انجام داد که بتوان سالیان سال از وجود ایمپلنت در دهان برخوردار بود .

چه افرادی متقاضی ایمپلنت دندان هستند

 

آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟
آیا ایمپلنت دائمی است یا خیر؟

 

کسانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده اند متقاضی ایمپلنت دندان هستند . ایمپلنت دندان نه تنها جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته هستند بلکه تکیه گاهی خوبی برای دندان های از دست رفته هستند .

در روش های دیگری مثل کاشت بریج برای انجام جراحی حتما باید دندان های سالم تراشیده شوند که در ایمپلنت هیچگونه نیازی به این کار نیست . کسانی که کاشت دندان مصنوعی انجام داده اند علاوه این که در خوردن و جویدن دچار مشکل می شوند در زمان صحبت کردن هم اختلالاتی را به همراه دارند اما در روش کاشت ایمپلنت تمام این مشکلات واختلالات از بین می روند و رفع می شود .

 

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها