ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟

ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟

این روش شما بدون اینکه کوچکترین دردی را احساس کنید، به زیبایی و دندان های مورد نظر خود دست پیدا می کنید. دندانپزشکان نیز با استفاده از روش های بسیار متعددی به دنبال ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات مربوط به ایمپلنت هستند و شما می توانید به راحتی از این خدمات برخوردار شوید.همچنین می توانید قبل از انجام ایمپلنت مورد نظرتان، در مورد عوارض و فواید آن نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟
ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟

انواع ایمپلنت کردن دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی به روش های بسیار مختلفی صورت می گیرد که انتخاب یکی از این روش ها به تجربه دندانپزشک شما بر می گردد. از مهمترین و اصلی ترین روش ها و انواع ایمپلنت کردن دندان با بیهوشی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • استنشاق آرام بخش
  • آرام بخش دهانی
  • آرام بخش داخل وریدی
  • بیهوشی عمومی

هر یک از این روش ها دارای یک سری از معایب و مزیت ها می باشد که بهتر است در خصوص هر یک از آنها اطلاعات کاملی را داشته باشید.

 

حتما بخوانید : ایمپلنت دندان طبیعی چیست ؟ 

 

مزیت بیهوشی بیمار در ایمپلنت دندان ( سدیشن)

آسان است

دندانپزشک قبل از آغاز درمان برای شما دارویی را تجویز خواهد کرد. بیهوشی سدیشن آسان ترین روش در میان چندین روش بیهوشی موجود است.  تنها کاری که شما باید انجام دهید، خوردن یک قرص پیش از شروع درمان است. معمولا یک ساعت پیش از رسیدن به کلینیک، دارو باید مصرف شود.

عدم نیاز به تزریق

عمده بیمارانی که از دندانپزشکی می ترسند، از آمپول هم ترس دارند. در نتیجه این بیماران قادر به استفاده از روش بیحسی موضعی یا بیهوشی تزریقی نخواهند بود. ایمپلنت با بیهوشی یا همان سدیشن سبب می شود که بیمار بدون هراس از تزریق، تحت درمان قرار بگیرد.

فراموشی موقت

دوز بالایی از بنزودیازپین باعث می شود که بیمار پس از اتمام فرآیند درمان، چیز زیادی از آن را به خاطر نیاورد. این مزیت برای بیماران مبتلا به فوبیای دندانپزشکی، بسیار خوب است، زیرا چیزی از وقایع طول درمان را به خاطر نمی آورند. بنابراین احتمال تمایل آنها برای بازگشت و از سرگیری مجدد درمان در دوره های بعد، بیشتر خواهد بود.

ایمنی بالا

تمام داروهای مورد استفاده در سدیشن یا فرآیند ایمپلنت با بیهوشی دارای تاییدیه از سازمان استاندارد هستند، بنابراین ابتلا به عوارض خطرناک دارویی در بیمار بسیار نادر است.

هشیاری نسبی

در این روش هر چند به دلیل استفاده از داروی بیهوشی، کمی احساس گیجی و بیحالی به بیمار دست می دهد اما همچنان بیمار بیدار است و می تواند واکنش نشان دهد و دارای سطحی از هشیاری نسبی می باشد. از آنجا که در طول درمان، بیمار بیدار است، می تواند گوش دهد و به سوالات دندانپزشک در صورت نیاز پاسخ دهد.

ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟

 

ایمپلنت با بیهوشی برای چه افرادی توصیه می شود؟

    • برای افرادی که تحمل درد ندارند.
    • افرادی که دارای حساسیت زیاد در دندان های خود هستند.
    • افرادی که دارای رفلکس حلقی حاد می باشند.
    • افرادی که به دلیل اضطراب و ترس از دندانپزشکی نمی توانند ثابت و آرام روی صندلی بنشینند.

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”6″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها