بهترین روش کاشت ایمپلنت

بهترین روش کاشت ایمپلنت

گزینه های متفاوتی برای کاشت ایمپلنت دندان وجود دارند که دندانپزشک متناسب با نوع نیاز هر بیمار روش مناسب را پیشنهاد می دهد.

 

انواع روش کاشت ایمپلنت

 

سه روش کاشت ایمپلنت دندان داریم که نسبت به شرایط دندان هایتان و پیشنهاد متخصص مربوطه می توانید روش مناسب را انتخاب کنید. در زیر این روش ها را نام برده ایم:

 

  • ایمپلنت دندان تک مرحله ای

 

  • ایمپلنت دندان دو مرحله ای

 

  • ایمپلنت فوری

 

 

 

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

بهترین روش کاشت ایمپلنت
بهترین روش کاشت ایمپلنت

 

ایمپلنت یک مرحله ای چیست؟

روش های درمانی ایمپلنت یا یک مرحله ای است و یا به صورت دو مرحله ای و سه مرحله ای انجام می شود. در درمان ایمپلنت یک مرحله ای بعد از کاشت پایه، روی لثه پوشانده نمی شود و تاج ظرف 48 ساعت روی پایه، بعد از اتصال پایه با فک سوار می شود. در این روش از تاج موقت استفاده می کنند که بعد از گذشت زمان معینی تاج دائمی برای پایه درنظر گرفته می شود.

فواید ایمپلنت یک مرحله ای چیست؟

• در ایمپلنت یک مرحله ای جایگزینی دندان جلویی با سرعت بیشتری امکان پذیر می شود. در گذشته در روش های قدیمی ایمپلنت، درمان کامل چندین ماه طول می کشید و مردم ترجیح می دانند از درمان بریج با وجود کارایی کمتر آن استفاده کنند تا سریعتر درمان شوند.

• در ایمپلنت یک مرحله ای تنها با یک جراحی همه مراحل ایمپلنت، اباتمنت و تاج موقتی انجام می گیرد و لازم نیست که بعد از گذشت شش ماه لثه برای اتصال اباتمنت و تاج شکافته شود.

• در روش مرسوم برای شکل دادن لثه، هیلینگ کپ استوانه ای روی ایمپلنت تازه کاشته شده قرار می گرفت در صورتی که در ایمپلنت یک مرحله ای، تاج موقت می تواند لثه را شکل بدهد که از نظر ظاهری شباهت بیشتری به تاج دائمی دارد. درنتیجه هماهنگی لثه با تاج بیشتر خواهد شد و زیباتر به نظر خواهد رسید.

ایمپلنت دندان دو مرحله ای

در کاشت ایمپلنت دو مرحله ای همان گونه که از اسمش مشخص است دو جراحی باید انجام شود؛ در ابتدا پس از قرارگیری پایه ایمپلنت درون استخوان فک، فوق تخصص ایمپلنت روی آن را بخیه میزند و ایمپلنت زیر لثه پنهان می شود تا به طور کامل با استخوان فک جوش بخورد.

برای جوش خوردن ایمپلنت چنانچه کاشت ایمپلنت در فک پایین انجام شود حدود 3 ماه بیمار باید صبر کند ولی اگر در فک بالا باشد برای جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک 6 ماه زمان لازم است که بیمار برای بهبودی باید صبر کند. سپس در مرحله دوم دندانپزشک روی لثه را باز می کند و ایمپلنت نمایان می شود سپس تاج دندان را بر روی آن قرار می دهد.

البته قبل از قرارگیری ایمپلنت در استخوان فک لازم است دندانپزشک میزان تراکم استخوان فک را بررسی کند، چنانچه نیاز به پیوند داشته باشد باید کاشت ایمپلنت به صورت دو مرحله ای انجام شود.

 

بهترین روش کاشت ایمپلنت
بهترین روش کاشت ایمپلنت

 

ایمپلنت فوری

کاشت ایمپلنت دندان همین طور که بهترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد، بسیار زمان بر نیز است و باید مدت زمان زیادی برای قرار گرفتن تاج صبر کنید ولی ایمپلنت فوری این مدت زمان را کوتاه کرده و در مدت زمان کمی میتوانید کاشت ایمپلنت خود را انجام دهید.

در این روش ابتدا دندانپزشک متخصص لثه را بی حس می کند، سپس پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهد، بعد از این مرحله تاج دندان موقت را در همان روز بر روی ایمپلنت قرار می دهد. پس از جوش خوردن پایه ایمپلنت با استخوان فک، دندانپزشک تاج دائمی دندان را جایگزین تاج موقت می کند.

داشتن تراکم استخوان فک کافی در موفقیت کاشت ایمپلنت بسیار تاثیرگذار است. در صورتی که استخوان دچار تحلیل شده باشد باید در اسرع وقت پیوند استخوان فک و یا لیفت سینوس انجام شود. داشتن سلامت عمومی و نداشتن هرگونه عفونت در لثه و دهان و دندان در موفقیت کاشت ایمپلنت تاثیر زیادی دارد.

دكتر امير محمدی :

متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

4 – تخفیف 30 درصدی

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها