خدمات زیبایی دندان

خدمات زیبایی دندان

زیبایی دندان، امروزه به شهرت خاصی رسیده است، از سفید کردن و تغییر حالت دندان ها گرفته تا پر کردن فضاهای خالی بین دندان ها و کاشت دندان های مصنوعی. دندانپزشکان از انواع ابزار و تکنیک های پیشرفته برای بهبود لبخند شما استفاده می کنند.

خدمات زیبایی دندان
خدمات زیبایی دندان

پیش از آنکه برای خدمات زیبایی دندان هایتان اقدام کنید، اطلاعات لازم در رابطه با هزینه، میزان تبحر دندانپزشک متخصص، پروسه انجام روش زیبایی مورد نظر و اینکه آیا مراقبت های خاصی پس از انجام پروسه باید رعایت کنید یا خیر، کسب کنید.

سفیدکردن دندان ها

برای هرکسی پیش می آید که دندان هایش لکه دار شوند یا تغییر رنگ دهند، به خصوص پس از استعمال دخانیات، مصرف برخی داروهای خاص، یا مصرف غذاها و نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای.

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

از طریق پروسه ای شیمیایی، دندانپزشک متخصص می تواند دندان شما را با استفاده از یکی از دو روش زیر بلیچ کند (فرآیند بلیچینگ):

  1. انجام پروسه در دندانپزشکی
  2. فراهم کردن سیستمی برای انجام پروسه در منزل

دندانپزشک قالبی از دندان های شما تهیه کرده که شما در خانه باید استفاده کنید، این قالب ها مقدار مناسب سفیدی را به دندان ها می رسانند. احتمالا انجام این پروسه در منزل برای شما راحت تر است، منتها زمان بیشتری می برد، در حدود 2 تا 4 هفته به طول می انجامد، در صورتی که اگر این پروسه در دندانپزشکی انجام شود به 1 الی 2 جلسه ویزیت نیاز دارد.

به یاد داشته باشید، دندان شما ممکن است باز هم رنگ بگیرد و لکه دار شود اگر به همان طریقه قبلی با آن ها برخورد کنید. مهم است که پس از انجام کار، به طور روزانه به بهداشت دهان و دندانتان، با حداقل دوبار در روز مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و شستشوی دهان با محلول های شستشوی دهان ضدعفونی کننده، رسیدگی کنید.

خدمات زیبایی دندان
خدمات زیبایی دندان

پیوند

اتصال یا همان پیوند می تواند ظاهر زیبایی به دندان هایتان ببخشد و همچنین فاصله های زیاد بین دندان هایتان را پر کند، یا اگر دندان هایتان خرد، شکسته، رنگی و خراب شده اند.

دندانپزشک همچنین از این پروسه برای پرکردن حفره های دندان و محافظت از ریشه های در معرض تماس قرار گرفته، استفاده می کند. این پروسه می تواند با یک جلسه ویزیت، با اتصال موادی که متناسب با رنگ سایر دندان ها تهیه شده اند، مانند رزین های کامپوزیتی، انجام پذیرد.

اگرچه زیبایی دندان با انجام پروسه باندینگ، می تواند سال ها دوام داشته باشد، ولی نسبت به روش های دیگر، احتمال افتادن ، شکستن یا رنگ پذیریشان بیشتر است. می توانید خیلی راحت با ویزیت های منظم دندانپزشکی، و درصورت نیاز ترمیم، از این واقعه جلوگیری کنید.

ونیر

این لایه های سفارشی، معمولا از پورسلین (گاهی پلاستیک) ساخته شده اند و بر روی جلوی دندان ها، حال برای تغییر رنگ و یا تغیر شکل استفاده می شوند. ونیر ها طول عمر بیشتری نسبت به باندینگ دارند و زیبایی برتری برای دندان هایتان ایجاد می کنند.

کاربرد ونیر

  • داشتن فضای باز بین دندان ها
  • دندان های دارای شکستگی و پوسیدگی
  • دارای لکه های دائمی
  • دندان های با حالت نامنظم
  • دارای کجی های ملایم

برای انجام پروسه، دندانپزشک ابتدا دندان ها را تست کرده و پیش از کاشت ونیر تمیزشان می کند. تاباندن نور خاصی، ونیر را سرجایش بر روی دندان می چسباند. ونیر های دندان طی یک جلسه در خود دندانپزشکی آماده می شوند، و به یک جلسه دیگر جهت کاشت احتیاج دارند.

خدمات زیبایی دندان
خدمات زیبایی دندان

تاج های دندان

گاهی اوقات به آن ها  کَپ نیز می گویند، به طور کامل یک دندان را می پوشاند و در بازسازی حالت و زیبایی دندان کاربرد دارند.

دلایل نیاز به تاج دندان

  • کاور کردن دندان های رنگ گرفته و یا بهم ریخته
  • حفاظت از دندان ضعیف
  • بازسازی دندان های شکسته و پوسیده
  • پوشاندن دندان با مواد پرشده
  • نگه داشتن بریج دندان سر جایش
  • کاور کردن ایمپلنت دندان
  • کاور کردن دندانی که جراحی کانل ریشه داشته

بریج دندان

بریج دندان برای جایگزینی دندان های افتاده توسط دندان مصنوعی استفاده می شود. بریج ها از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند. روش های مختلفی برای کاشت بریج دندان وجود دارند که به عنوان مثال در یکی از انواع آن برای کاشت بریج، یکی از دندان های مجاور گپ تراشیده می شود و در نوع دیگر هر دو دندان مجاور گپ، باید تراشیده شوند.

بریج دندان (پل دندان) کاملا مشابه دندان های دیگر است، هم از لحاظ رنگ و هم شکل ظاهری و به سختی می توان تفاوتش را متوجه شد. موفقیت این روش، به مواد اولیه ساخت قالب دندان، میزان تخصص دندانپزشک و مراقبت های شما پس از کاشت، بستگی دارد.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان ممکن است هزینه اش نسبت به روش های دیگر بیشتر باشد اما بهترین روش با طول عمر بالا برای جایگزینی دندان از دست رفته است. ایمپلنت دندان راه حلی جایگزین برای بریج دندان و دندان های مصنوعی متحرک است، به نحوی که این ها به طور دائم درون ریشه باقی می مانند.

ایمپلنت دندان سه بخش دارد:

  1. فلز تیتانیومی جوش خورده درون استخوان فک
  2. (abutment) رابط بین ایمپلنت و تاج دندان
  3. تاج دندان کاملا مشابه با سایر دندان ها

ایمپلنت دندان برای جایگزینی یک دندان، دو دندان و یا دسته ای دندان استفاده می شود. پیش از انجام پروسه کاشت ایمپلنت دندان، اگر مشکل فقدان استخوان فک کافی داشتید ابتدا باید پیوند استخوان صورت گیرد و سپس پروسه انجام شود.

خدمات زیبایی دندان
خدمات زیبایی دندان

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

  • تست کامل دندانها، X-rays، مشاوره
  • جراحی کاشت ایمپلنت درون استخوان فک
  • چک کردن فک های بالا و پایین
  • طراحی قالب تاج دندان
  • جایگذاری تاج دندان

در صورتی که ایمپلنت دندان روش انتخابی شما برای برگرداندن زیبایی دندان ها و لبخندتان است، حتما به بهترین متخصص ایمپلنت تهران مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها