درباره ایمپلنت کره ای Dio

درباره ایمپلنت کره ای Dio

از ایمپلنت های کره ای 5 برند در داخل ایران وجود دارد. ایمپلنت دی او یک برند معروف است که توانسته بازار خوبی میان 5 برند دیگر برای خود کسب کند.

درسال 2000 شرکت دی او فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرده است، این برند در بازار جهانی جز پرفروش ترین برندها می باشد و محصولات خود را به 60 کشور که از لحاظ صنعتی درجه 2 هستند ارسال می کنند.

 

درباره ایمپلنت کره ای Dio
درباره ایمپلنت کره ای Dio

 

اما برای دندان پزشکان از نظر راحتی کار مشکلاتی داشته است که با تولید برند UF این مشکلات و ضعف ها حل شد.  ایمپلنت های کره ای هم کیفیت خوب دارند هم نامناسبً در واقع بهترین نوع ایمپلنت کره ای برندی است که از شرکت های معتبر کره ای تولید شده باشد و در ایران و سایر کشورها شناخته شده باشد.

در واقع شرکت دی او بیشتر از 25 سال است که در کشور کره تاسیس شده است که به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش خوبی که دارند این شرکت توانسته نام خود را میان کشورهای معروف جهان در زمینه تولید ایمپلنت قرار دهد.

 

شایان ذکر است که دکتر امیر محمدی یکی از بهترین دندان پزشکان در حوزه ایمپلنت دندان می باشد  ایشان :

  • متخصص جراحی دهان ، فک و صورت
  • مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
  • جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی
  • متخصص پروتزهای دندانی، زیبایی و ایمپلنت

شماره تماس : tel:09120957013

 

قیمت ایمپلنت کره ای DIO

در مورد قیمت ایمپلنت حتما باید اول معاینه و ویزیت شوید، زیرا به غیر از هزینه پایه، اباتمنت و قالب گیری باید بررسی شود که بعضی از نقاط دهان ممکن است نیاز به بازسازی، پیوند استخوان و تزریق پودر استخوان داشته باشد که در این صورت در قیمت تاثیرگذار است و باعث افزایش قیمت ایمپلنت می شود.

جراحی های ایمپلنت در سه روش ساده، پیشرفته و خیلی وسیع انجام می شود که هرکدام از آن ها می تواند در قیمت تاثیرگار باشد و همین طور انواع گوناگون برندهای ایمپلنت نیز تاثیر زیادی در قیمت میگذارند. ایمپلنت های کره ای دی او نسب به کیفیتی که دارند از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

مزایای ایمپلنت دیو

  • قیمت مناسب دارد.
  • کیفیت نسبتا مناسبی دارد.
  • در سرار ایران نمایندگی دارد.
  • دارای سیستم دیجیتالی Dio navi می باشد.
  • خدمات شرکت وارد کننده را دارا می باشد.

 

درباره ایمپلنت کره ای Dio
درباره ایمپلنت کره ای Dio

 

معایب ایمپلنت دیو

به جرات می توان گفت که ایمپلنت دیو از بهترین انواع ایمپلنت موجود در ایران است که توسط متخصصان این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد. تنها نکاتی که باید به آن ها توجه کنید این است که حتما برند کره ای و اورجینال این ایمپلنت را استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که برای کاشت آن به متخصصی معتبر مراجعه کنید.

زیرا دندانپزشکان معمولی و با تجربه کم ممکن است از ایمپلنت های دیو ساخت ایران که قطعات پروتزی شان دارای کیفیت کمی است استفاده کنند و بیماران را با مشکلاتی مواجه سازند. تنها عیبی که برای این ایملنت می توان نام برد قیمت نسبتا بالای آن است که قطعا ارزش هزینه کردن را دارد، زیرا به شما دندان هایی زیبا و مقاوم می بخشد.

آیا برند ایمپلنت برروی موفقیت کاشت تاثیر گذار است؟

بیشتر از برند ایمپلنت، مهارت و تجربه دندان پزشک بر روی موفقیت کاشت ایمپلنت تاثیرگذار است. یکی از عوامل موفقیت در کاشت ایمپلنت مهارت جراح در جراحی ایمپلنت و طراحی پروتز مصنوعی می باشد. درصورتی که اگر جراح حرفه ای نباشد ولی از بهترین برند ایمپلنت هم استفاده کرده باشد، باز هم احتمال شکست وجود دارد.

 

درباره ایمپلنت کره ای Dio
درباره ایمپلنت کره ای Dio

 

ایمپلنت های سرامیکی یا تیتانیومی؟

ممولا در کاشت ایمپلنت از ایمپلنت های تیتانیومی استفاده می شود. از ایمپلنت های سرامیکی در صورتی که بیمار نسبت به ایمپلنت تیتانیوم الرژیک نشان بدهد، استفاده می شود. ایمپلنت های زیرکونیا نوعی از ایمپلنت سرامیکی می باشد که جنسش فلزی نیست به همین دلیل شکستگی در آن ها بیشتر رخ می دهد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم و کافی را در مورد ایمپلنت کره ای کسب کرده باشید.

دكترامير محمدی :

 متخصص جراحی دهان ، فک و صورت هستند و همچنین عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ارتش می باشند که جز رتبه های برتر آزمون بورد تخصصي و از برترين و با تجربه ترين جراحان تهران هستند ، ايشان فارغ التحصيل از دانشگاه علوم پزشكي همدان، كه قطب فک و صورت ايران محسوب ميشود ، مي باشند . و نيز چندين مقاله وترجمه كتاب در زمينه جراحي بيني و فك در ISI و مجله هاي معتبرجهان دارند.

هزینه ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی چقدر است ؟ ایمپلنت دندان ( کاشت دندان ) به ازای هر واحد 3.900.000 تومان می باشد علاوه بر این شما می توانید از مزایای زیر بهره ببرید . 

مزایای ایمپلنت با دکتر امیر محمدی :

1-  پرداخت هزینه به صورت اقساط می باشد

2-  انجام کاشت ایمپلنت فول موس ( کل دهان ) انجام میشود

3- مشاوره رایگان

شماره تماس :tel:0912095701

[formidable id=”7″]

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط

1.5 2 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها